برگی که از گذشته جا مانده

خرید بک لینک
این متن رو چند هفته پیش تو بخش یادداشتهای گوشیم نوشتم...دلم خواست اینجا هم بیارمش..

مثل همیشه درد دلم هست با خدا:

خدایا به داده و نداده ات شکر...چه بسیار زمانها که خواستم و ندادی و چه چیزها که خواستم و دادی...ایمان دارم که رحیمی و مهربان...هرآنچه با تدبیر تو باشد دربرابرش سر تعظیم فرود میآورم و میگویم سپاس...چه درد دهی چه درمان...گاهی صبر کردم و انتظار کشیدم تا روز موعود رویاهایم فرا برسد و گاهی هرچه انتظار کشیدم حکمتت شامل حالم نشد...چه کنم که جاره نیست...من بنده ام و تو خالق...چاره ای نیست جز صبر و تسلیم بودن در برابر حکمتت ......اما ایمان دارم که مهربانی .. در این زندگی خاکی و دنیای وانفسا تورا نداشتم به کجا پناه میبردم

خلوت انس...

ما را در سایت خلوت انس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: يکشنبه 28 آبان 1396 ساعت: 16:17

صفحه بندی