دلم بیقراره...عجیب بیقراره...آشوبی بزرگ در دلم جریان داره...کاش بیایی و دریای خروشان دلم رو آروم کنی...منتظرم...بیا...دوسال از زندگیم در انتظار میگذره.. خدایا کی تمام میشه این انتظار...خدایا بهش قدرت بده که بیاد
ما را در سایت خلوت انس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7