
خدایا سلام...نمیدونم چرا و به کدام گناه راه مادر شدنم سخت شده...شاید گناهم نخواستن سالهای قبل بوده...و شایدم حکمتی توشه...نمیدونم واقعا دلیلش چی میتونه باشه ولی ای خدا تا اینجاش سخت شد و راه چاره نیست ولی خواهش میکنم کمک کن از این به بعدش همه چیز راحت بشه خدایا مادر شدنم از راه طبیعی دیگه ممکن نیست ولی خودت کمک کن از این پیچیده تر نشه..خدایا میگن توبه پذیری...توبه کردم..با تمام وجودم توبه کردم و تورو فریاد میزنم..صدام رو بشنو ای خدا.. خدایا ختم گرفتم برای بخشنده و مهربون بودنت...میگن جواب میده ا...
ادامه مطلب
خدای مهربانم....شب قدره...شبهای تو...شبهایی که در رحمتت رو باز میذاره برای بنده هات....شبهایی که اجازه میدی بنده هات باخیال راحت باهات صحبت میکنن..خدایا میدونم گناهکارم... میدونم آدم خوبی نیستم.... ولی...ولی میدونم که توخدایی....تو بزرگی، تو رحیمی و کریمی...خدایا هر روز و هر روز و هرروز صدات میکنم...صدات میکنم تا وقتی که حاجتم روا بشه...خدایا خواهش میکنم ازت بهترینها رو برام رقم بزنی... خدایا دست نیازم رو به سمتت دراز کردم... نا امیدم نکن...خدایا دستهام رو به سمتت دراز کردم ، دست های نیازم رو، ت...
ادامه مطلب